Slow Weekend Online

18 grudnia 2015

Innowacyjny projekt, jakim bez wątpienia jest przeniesienie targów z offline do online, to już drugie wspólne przedsięwzięcie Shoplo oraz Grupy Slow. Październikowy Slow Fashion Online zanotował 25.000 odsłon od ponad 4000 unikatowych użytkowników, którzy nie zdążyli zrobić zakupów lub nie mogli się na nie zdecydować w trakcie tradycyjnych targów. Platforma cieszyła się bardzo pozytywną reakcją ze strony klientów oraz branży modowej w Polsce.

Slow Weekend Online to marketplace, który pozwala wygenerować wystawcom sprzedaż po targach offline oraz dotrzeć ze swoją marką do dużej rzeszy klientów online. Warto wspomnieć, iż Grupa Slow oraz Shoplo gwarantują zupełnie darmową promocję uczestniczącym w projekcie. Tym razem asortyment obejmuje takie kategorie jak: Design, Odzież, Biżuteria i dodatki, Dla dzieci, Kosmetyki, Żywność i gastronomia oraz Inne. Udział w Slow Weekend Online jest w 100% darmowy dla każdego. Klienci kupują produkty bezpośrednio od wystawców, a platforma nie pobiera żadnej prowizji od sprzedaży.

Slow Weekend Online to doskonała okazja na to, aby niezdecydowani zrobili zakupy przedświąteczne. Platforma, która działa do połowy stycznia to także idealna propozycja dla osób, które zaraz po świętach szukają dla siebie unikatowych i jakościowych produktów.

Platforma slowweekend.shoplo.com jest dostępna od 14 grudnia do 17 stycznia 2016.

Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu Slow, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji. Ich główne projekty to: Slow Fashion, Slow Market Nad Wisłą oraz Slow Weekend.

Shoplo to polska platforma ecommerce założona w 2013 roku przez Patryka Pawlikowskiego oraz Grzegorza Lecha. Specjalizuje się w tworzeniu sklepów dla branż fashion, home&decor oraz lifestyle. Obecnie posiada ponad 1000 aktywnych sklepów, które z dnia na dzień notują coraz lepsze wyniki. Shoplo prowadzi dla swoich klientów Akademię Ecommerce, która ma za zadanie edukować ich i pomagać rozwijać ich biznesy.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

Ruszyła 3. edycja konkursu „KUKBUK Poleca – odkrywamy dobra lokalne”!

O wyróżnienie „KUKBUK Poleca” oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również prod...

Czytaj więcej

Urban Coffee Marathon

Na mapie wydarzenia znajduje się kilkadziesiąt punktów, które oferują festiwalowe menu będące interpretacja tematu przewodniego –...

Czytaj więcej

Chcesz oglądać Kuchnia+ i ponad 100 innych kanałów? Pakiet Comfort+ za jedyne 39,99 zł/mies.! ZAMÓW ONLINE