Ruszyła 3. edycja konkursu „KUKBUK Poleca – odkrywamy dobra lokalne”!

8 marca 2019

O wyróżnienie „KUKBUK Poleca” oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również producenci kosmetyków ekologicznych oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych. Zgłoszenia można przesyłać do 9 maja. Kuchnia+ jest patronem medialnym konkursu.

Warunkiem zgłoszenia jest nadesłanie do redakcji próbek swoich produktów, a w przypadku gospodarstw agroturystycznych - opisu obiektu wraz ze zdjęciami wizerunkowymi. Jury w składzie: Daria Pawlewska, Oliwia Gede-Niewiadomska, Lara Gessler, Laurent De Bremaeker, Piotr Więcławski „Vienio”, David Gaboriaud, Grażyna Lambach, Alina Szyrle oraz Agnieszka Saternus wnikliwie je przetestuje i oceni. Autorzy najlepszych produktów i najbardziej przyjaznych miejsc otrzymają roczne wyróżnienie „KUKBUK Poleca”.

Nagrody przyznawane są w siedmiu kategoriach:

  • z pola i wody (produkty świeże, nieprzetworzone),
  • ze spiżarni (produkty przetworzone),
  • w płynie z procentami (napoje alkoholowe),
  • w płynie bez procentów (napoje bezalkoholowe),
  • z warsztatu (rzemiosło),
  • dla urody (kosmetyki ekologiczne)
  • za miastem dla relaksu (agroturystyka).

Materiały niezbędne do oceny zgłaszanych produktów razem z formularzem zgłoszeniowym (dostępny na www.kukbuk.pl) lub numerem zgłoszenia on-line należy przesłać na adres redakcji
(ul. Czerniowiecka 4B, 02-705 Warszawa) z dopiskiem „KUKBUK Poleca” do 9 maja. Zwycięzców poznamy 31 maja na uroczystej gali finałowej, która odbędzie się w Fortecy u Kręglickich w Warszawie.

Nagrodą w konkursie KUKBUK Poleca jest promocja laureatów w magazynie KUKBUK, na stronie internetowej KUKBUK.PL oraz w mediach społecznościowych magazynu. Zwycięzcy konkursu KUKBUK Poleca przez rok mogą posługiwać się certyfikatem we wszystkich miejscach związanych z produkcją, dystrybucją oraz promocją nagrodzonych produktów, a podczas kolejnej edycji ubiegać się o niego ponownie.

„Cenimy to, co piękne, dobre i prawdziwe, a w kwestii jakości nie uznajemy kompromisów. Dlatego powołaliśmy do życia konkurs KUKBUK Poleca. Skierowany jest on do małych wytwórców, spod rąk których wychodzą produkty najwyższej próby – od serów, przez piękne przedmioty, aż po naturalne kosmetyki. Takich, którym na sercu leży troska o smak, zdrowie, ludzi i przyrodę. Pragniemy pomagać im się rozwijać i promować ich działalność, bo wierzymy, że to co robią ma sens. Dlatego szukamy
najlepszych i przyznajemy im certyfikat KUKBUK Poleca.” –
mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

Sponsorem konkursu „KUKBUK Poleca” jest Honda, a jego partnerem technologicznym – LG Electronics Polska.  

Więcej informacji  oraz regulamin na: www.kukbuk.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KUKBUK to wielowymiarowa platforma obejmująca: magazyn kulturalno-kulinarny wydawany w wersji drukowanej i w postaci aplikacji na urządzenia mobilne, zintegrowane kanały social media, stronę internetową www.kukbuk.pl oraz e-sklep. Każde ogniwo stanowi połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce związanej z szeroko rozumianą kulturą jedzenia, zjawiskami socjologicznymi, sztuką i dizajnem w świecie kulinariów.

Niezależnie od sześciu numerów regularnych magazynu, w ciągu roku ukazują się również cztery tematyczne wydania specjalne: KUKBUK Rodzina, KUKBUK Zima, KUKBUK Podróże i Dizajn oraz KUKBUK Dzieciaki. Wydawnictwo w swoim portfolio ma również pierwszą książkę – „Sezonówki”, czyli oryginalny przewodnik po porach roku i smakach natury. Jest także organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz właścicieli gospodarstw agroturystycznych przyjaznych naturze. 

KUKBUK przez 6 lat istnienia na rynku zdobył wiele nagród w prestiżowych konkursach, m.in. nagrodę Międzynarodowej Akademii Gastronomicznej, brązowe i srebrne miecze KTR oraz nagrody Izby Wydawców Prasy – GrandFront. Dostępny jest w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w dobrych salonach prasowych, a także w dizajnerskich sklepach, restauracjach i salonach SPA.

 

 

 

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

Urban Coffee Marathon

Na mapie wydarzenia znajduje się kilkadziesiąt punktów, które oferują festiwalowe menu będące interpretacja tematu przewodniego –...

Czytaj więcej

Wielka Uczta Warszawska już w lutym!

Centrum Praskie Koneser (Plac Konesera 2, Praga-Północ) ponownie zaprasza wszystkich mieszkańców stolicy (i nie tylko) na Wielką Uc...

Czytaj więcej

Chcesz oglądać Kuchnia+ i ponad 100 innych kanałów? Pakiet Comfort+ za jedyne 39,99 zł/mies.! ZAMÓW ONLINE