Przepisy na świąteczne potrawy w Kuchni+

ostatnio na forum >>

Dom na sprzedaz >

Witam gdzie znajdę ofertę nieruchomości, interesują mnie między innymi domy na sprzedaż...

miamich, 15.12.2017 | czytaj dalej


David w Europie 5 >

moim zdaniem też nie pasuje ..

Wraa, 15.12.2017 | czytaj dalej


Przystawka z cukinii >

Uwielbiam wszelkiego rodzaju potrafi z wykorzystaniem cukinii. Dodatkowo jest to bardzo zdrowe...

temptinglook, 14.12.2017 | czytaj dalej

w sumie tematów: 2011, wpisów: 30164
najnowszy wpis: 15.12.2017 13:47

Mamy 27404 zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli chcesz się wypowiedzieć na naszym forum zarejestruj się w serwisie.

Kącik zdrowia

FORUM kuchnia+ Dieta i ćwiczenia

aleksandrace

postów: 18

03.08.2017 07:50

Karnet na siłownię niekoniecznie oznacza, że będziemy tam uczęszczać. Widać to na przykład dokładnie na początku każdego roku, kiedy ludzie wykupują karnety, a w lutym robi się pusto. :) Warto dbać o siebie każdego dnia i wprowadzić nawet podstawowe ćwiczenia w domu.

muuufka

postów: 1

25.04.2016 18:18

Dieta i ćwiczenia z reguły wystarczają, aczkolwiek są ludzie, którzy potrzebują dodatkowego wsparcia, np. w postaci suplementów diety. Być może to efekt placebo, ale skoro pomaga, to czemu nie :)

kaszka720

postów: 7

13.04.2016 07:52

też jestem zdania, że połączenie ruchu i diety jest najlepsze. Warto wykupić sobie karnet na siłkę bo wtedy się będzie chodziło ;)

Fiola

postów: 9

11.04.2016 23:48

Dieta + ruch to 100% sukcesu. Ale polecam szczególnie trening z trenerem personalnym. Super podejście mają w łódzkim fitness club http://www.60minut.com.pl/. Kładą nacisk na komfort ćwiczącego, profesjonaliści pomagają zmotywować do pracy i dobierają zestaw ćwiczeń do naszych możliwości, chęci. Warto spróbować.

Przypalacz

postów: 9

19.04.2015 14:45

Drodzy, jak najbardziej zgadzam się, że kluczem do sukcesu jest trzymanie się skutecznej diety oraz dużo ruchu, a raczej ćwiczeń fizycznych. Przy tym jednak często popełniany jest podstawowy błąd, gdy pełni zapału bierzemy się za różnego rodzaju trening i przesadzamy z jego intensywnością lub po prostu wykonujemy go niewłaściwie. O tym też warto więc najpierw poczytać. Dobrze też zawczasu zaopatrzyć się w maść dla sportowców, na wszelki wypadek gdy coś nam strzyknie czy się naciągnie. Jak to mówią: przezorny zawsze ubezpieczony :)

KKasia

postów: 5

14.04.2015 11:23

Tak jak piszecie dwie rzeczy i wszystko powinno się udać.
1. Zmiana diety (ilości - jeśli za dużo jesz, i jakości - mniej tłuszczy i słodyczy)
2. Więcej ruchu. Teraz jest coraz cieplej więc można z rodziną/znajomymi wybrać się na rower, spacer, pobiegać... do wyboru do koloru

_______________________
duży lotek - wyniki

Justa1988

postów: 75

13.04.2015 14:00

zobaczcie to naprawdę działa: jeśli ograniczycie słodycze oraz smażone potrawy i zaczniecie ćwiczyć.Na początek takie ćwiczenia w domu: brzuch, nogi. Potem jak będzie cieplej można się przerzucić na rower.

heryklos

postów: 10

14.03.2015 17:53

Jak dla mnie to najlepsze rozwiązanie było po prostu ograniczenie tłuszczy i może troche weglowodanów, ale bez przesady, a np. słodyczy odrzucić nie mogę :-D natomiast bardzo dobrym rozwiązaniem było połączenie tego umiarkowania z aerobiczną szóstką Weidera.

klemeniak

postów: 2

02.03.2015 09:24

Tak właśnie zajęcia grupowe są o wiele lepsze jak jakieś ćwiczenia w samotności bo w życiu jak to w tej piosence najgorzej to samotnym być..TO ja polecam właśnie jako taką dietę by po prostu czasem właśnie pić dużo wody najlepsza jest tutaj taka wysoko mineralizowana, która po prostu ma bardzo dużo magnezu

krzysiogotuje

postów: 9

19.02.2015 18:24

Ja polecam chodzić na basen albo siłownie czy zajęcia fitness. Takie ćwiczenia w grupie chyba najbardziej motywują. Sam w domu raczej bym się nie zmusił do regularnego wysiłku. A co do jedzenia wiadomo - dużo warzyw, owoców, nic przetworzonego. Przed polecam coś lekkiego, bo ćwiczenia z pełnym brzuchem to koszmar. Po najlepiej jakieś białko plus warzywa.

malibu0992

postów: 7

19.02.2015 15:39

Od siebie polecam ćwiczenia z Mel B, jak dla mnie dużo ciekawsze niż te z Chodakowską. Trzeba pamiętać o 5 posiłkach dziennie - lepiej jeść mniej, ale częściej i efekt gwarantowany.

Wioletka

postów: 7

08.02.2015 18:56

hmm jesli chodzi o diete i cwiczenia, to dobrze wspomoc sie preparatem, ktory dziala wlasnie z cwiczeniami. Ja, po zapisaniu sie na fitness, dostalam wlasnie takie informacje od instruktora. Polecil, akurat dla mnie, Therm Line Fast. I musze przyznac, ze dziala! Mam energie do cwiczen i takze chudne.

heryklos

postów: 10

23.01.2015 11:09

Od siebie dodam, że chyba bardzo dobrym sposobem jest bieganie z samego rana bez jedzenia tak po prostu na czczo. Sam kiedyś miałem problemy właśnie z wagą i zaczełem biegać z samego rana i to mi niesamowicie pomogło zrzucić moje zbędne kilogramy oraz ten tłuszczyk : )

emila93

postów: 4

15.07.2014 19:51

Również Anna Lewandowska ma fajne ćwiczenia. Na swoim blogu umieszcza również przepisy i porady odnośnie odżywiania. Jest magistrem dietetyki zna się na rzeczy. Przepisy może nie są na każdą kieszeń, ale są to ciekawe zestawienia. Ćwiczę i stosuję się do jej porad. Dzięki nim czuję się zdrowo i jestem pełna energii. Polecam http://hpba.pl/

patelka

postów: 28

15.07.2014 16:53

polka napisała 09.12.2013 08:54:
Ja zaczęłam odżywiać się zdrowo, biegam, również ćwiczę z Chodakowską i dobrze mi z tym. W trzy miesiące zgubiłam 4kg i liczę na więcej :)
Chodakowska ma bardzo fajne ćwiczenia, a teraz jeszcze dodatkowo codziennie umieszcza na swoim profilu na Facebook przykładowy jadłospis na cały dzień.

karolinasitecka

postów: 2

28.05.2014 14:00

Czy ktoś z Was stosował może dietę CKD? Znajoma mi ostatnio opowiadała o niej i muszę przyznać, że mnie zainteresowała... Ktoś coś wie?

cichare

postów: 12

04.01.2014 15:52

Bieganie + brzuszki ;)

jagodzinka

postów: 4

28.12.2013 23:29

bieganie polecam :)

polka

postów: 12

09.12.2013 08:54

Ja zaczęłam odżywiać się zdrowo, biegam, również ćwiczę z Chodakowską i dobrze mi z tym. W trzy miesiące zgubiłam 4kg i liczę na więcej :)

barmar

postów: 1

26.09.2013 23:05

Ja stosuję od dawna znaną każdemu dietę MŻ. Więcej się ruszam: ćwiczę z E. Chodakowską, chodzę na zumbę i fitness:) w pol roku schudłam 6 kg, a to dla mnie sukces.
______________________
holowanie

gogo86

postów: 1

09.09.2013 10:54

czesc wszystkim

karmela85

postów: 4

03.09.2013 18:49

Dieta sama w sobie bez wsparcia ćwiczeniami nie będzie skuteczna. Ja staram się gotować zdrowo i unikać tłuszczu. Dużo miejsca w swoim żywieniu poświęcam rybom, chudemu mięsu, nabiałowi i roślinom strączkowym. I do tego wieczorne spacerki tak dla spalenia kalorii albo godzinka na basenie.

madzik0321

postów: 1

26.08.2013 10:39

Cześć wszystkim ;)
Jestem tu nowa, więc muszę się trochę rozkręcić. Licze na Waszą pomoc jeżeli chodzi o dietę i ćwiczeni, po prostu dla zdrowia pragnę zrzucić parę kilo. Proszę pomóżcie mi znaleźć inspirację i motywację.. Było parę diet które stosowałam, jednak nie dają długotrwałego efektu a może macie jakieś przepisy na "odchdzające" i zdrowe posiłki?
Budziaki ;)