Widelcem po mapie

Aktualności kuchni+

Warszawa, 06.10.2017

Rewolucja wraca do kuchni. „Zielona rewolucja Marty Dymek 5” premierowo w Kuchni+
Czy swojska brukselka może stać się tajskim przysmakiem? W kuchni Marty ...

Warszawa, 25.09.2017

Wybierz się w podróż po smakach jesieni z Kuchnią+
Jesienią w Kuchni+ zagoszczą smaki i aromaty z najróżniejszych zakątków świata. ...

Warszawa, 14.03.2017

Wiosenny powiew inspiracji w Kuchni+, Domo+ i Planete+
Produkcje własne Kuchni+, Domo+ i Planete+ całkowicie odmienią tegoroczną wiosnę. Nową ...

Warszawa, 14.02.2017

Niecodzienne obiady na co dzień w drugim sezonie „365 obiadów Mariety Mareckiej”
Frittata z tego, co znajdziemy w lodówce, sorbet ananasowy z szampanem ...

Warszawa, 27.01.2017

Weź udział w konkursie i wystąp w hicie Kuchni+ „Zielona rewolucja Marty Dymek”
Marta Dymek, autorka popularnego bloga Jadłonomia, poszukuje 12 gości specjalnych do ...

Warszawa, 09.11.2016

Kuchnia+ celebruje 10. urodziny i zwraca uwagę na problem marnowania jedzenia
Przedstawiciele świata kulinariów, mody, filmu, muzyki, sportu i mediów licznie przybyli ...

Aktualności kulinarne

18 grudnia 2015

Slow Weekend Online

Po wielkim sukcesie Slow Fashion Online, Grupa Slow oraz Shoplo kontynuują projekt targów 2.0, czyli przedłużenie konwencjonalnych eventów w Internecie. Slow Weekend Online ruszyło w poniedziałek 14 grudnia, a odwiedzający będą mogli kupić asortyment wystawców aż do połowy stycznia 2016 roku.

Innowacyjny projekt, jakim bez wątpienia jest przeniesienie targów z offline do online, to już drugie wspólne przedsięwzięcie Shoplo oraz Grupy Slow. Październikowy Slow Fashion Online zanotował 25.000 odsłon od ponad 4000 unikatowych użytkowników, którzy nie zdążyli zrobić zakupów lub nie mogli się na nie zdecydować w trakcie tradycyjnych targów. Platforma cieszyła się bardzo pozytywną reakcją ze strony klientów oraz branży modowej w Polsce.

Slow Weekend Online to marketplace, który pozwala wygenerować wystawcom sprzedaż po targach offline oraz dotrzeć ze swoją marką do dużej rzeszy klientów online. Warto wspomnieć, iż Grupa Slow oraz Shoplo gwarantują zupełnie darmową promocję uczestniczącym w projekcie. Tym razem asortyment obejmuje takie kategorie jak: Design, Odzież, Biżuteria i dodatki, Dla dzieci, Kosmetyki, Żywność i gastronomia oraz Inne. Udział w Slow Weekend Online jest w 100% darmowy dla każdego. Klienci kupują produkty bezpośrednio od wystawców, a platforma nie pobiera żadnej prowizji od sprzedaży.

Slow Weekend Online to doskonała okazja na to, aby niezdecydowani zrobili zakupy przedświąteczne. Platforma, która działa do połowy stycznia to także idealna propozycja dla osób, które zaraz po świętach szukają dla siebie unikatowych i jakościowych produktów.

Platforma slowweekend.shoplo.com jest dostępna od 14 grudnia do 17 stycznia 2016.

Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu Slow, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji. Ich główne projekty to: Slow Fashion, Slow Market Nad Wisłą oraz Slow Weekend.

Shoplo to polska platforma ecommerce założona w 2013 roku przez Patryka Pawlikowskiego oraz Grzegorza Lecha. Specjalizuje się w tworzeniu sklepów dla branż fashion, home&decor oraz lifestyle. Obecnie posiada ponad 1000 aktywnych sklepów, które z dnia na dzień notują coraz lepsze wyniki. Shoplo prowadzi dla swoich klientów Akademię Ecommerce, która ma za zadanie edukować ich i pomagać rozwijać ich biznesy.

powrót