Widelcem po mapie

Aktualności kuchni+

Warszawa, 06.10.2017

Rewolucja wraca do kuchni. „Zielona rewolucja Marty Dymek 5” premierowo w Kuchni+
Czy swojska brukselka może stać się tajskim przysmakiem? W kuchni Marty ...

Warszawa, 25.09.2017

Wybierz się w podróż po smakach jesieni z Kuchnią+
Jesienią w Kuchni+ zagoszczą smaki i aromaty z najróżniejszych zakątków świata. ...

Warszawa, 14.03.2017

Wiosenny powiew inspiracji w Kuchni+, Domo+ i Planete+
Produkcje własne Kuchni+, Domo+ i Planete+ całkowicie odmienią tegoroczną wiosnę. Nową ...

Warszawa, 14.02.2017

Niecodzienne obiady na co dzień w drugim sezonie „365 obiadów Mariety Mareckiej”
Frittata z tego, co znajdziemy w lodówce, sorbet ananasowy z szampanem ...

Warszawa, 27.01.2017

Weź udział w konkursie i wystąp w hicie Kuchni+ „Zielona rewolucja Marty Dymek”
Marta Dymek, autorka popularnego bloga Jadłonomia, poszukuje 12 gości specjalnych do ...

Warszawa, 09.11.2016

Kuchnia+ celebruje 10. urodziny i zwraca uwagę na problem marnowania jedzenia
Przedstawiciele świata kulinariów, mody, filmu, muzyki, sportu i mediów licznie przybyli ...

Aktualności kulinarne

9 marca 2012

Food Service - lutowo-marcowe wydanie magazynu

W sprzedaży już od jakiegoś czasu dostępne jest lutowo-marcowe wydanie branżowego magazynu Food Service. W numerze - tematy związane z branżą kulinarną, najważniejsze wydarzenia miesiąca oraz znane postaci ze świata kuchni.

W numerze, wywiad z Robertem Trzópkiem - znakomitym szefem kuchni, teraz pełniącym to stanowisko w restauracji Tamka 43 oraz Pawłem Kwiatkowskim - doświadczonym biznesmenem oraz właścielem tejże resturacji. Panowie opowiadają o tym jak odnieść sukces zarówno kulinarny jak i restauracyjny oraz jakie czynniki mają na to wpływ. Z wywiadu dowiemy się także czy Polacy są gotowi na prawdziwe "fine dining". Obecnie resturacja Tamka 43 mieści się w czołówce najlepszych resturacji w Polsce.

Adam Chrząstowski - znany widzom kuchni+ m.in. z programu "Adam w sieci: patenty i triki" - w swojej rubryce "Księga skarg i wniosków" podsumuje przewodnictwo Polski w Unii Europejskiej, a konkretnie promocję Polski w UE poprzez kulinaria. Opowie o swojej pracy w Brukseli i działaniach, które podjął aby przedstawić prawdziwą kuchnię polską w jak najlepszym świetle. Podsumowanie prac promocyjnych, wyszło bardzo pozytywnie. Serwowane w Brukseli polskie dania były dużym pozytywnym zaskoczeniem dla degustatorów. "Udało się stworzyć dobry wizerunek i przeforsować kilka rozwiązań mimo urzędniczych kłód rzucanych pod nogi" - pisze Adam Chrząstowski.

W tym numerze, znani szefowie kuchni i dziennikarze kulinarni obalą także mity związane z dietetyczną kuchnią bez tłuszczu. Rekomendują ich użycie, ale zastrzegają, aby były produktem dobrej jakości produkowanym w Polsce. Naszą chlubą może być olej lniany, rzepakowy czy rydzowy. Ponadto w magazynie m.in. nowy cykl pt. "Gastronomiczny poradnik marketingowy". W nim artykuły Agnieszki Małkiewicz, w których autorka odkrywać będzie tajemnice marketingu, reklamy i PR-u w gastronimii.

powrót