KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2019-06-26

Grillowanie jakiego nie znacie – Andrzej Polan zaprasza do Kuchni+

Czy strażacy lubią dania z grilla na ostro czy łagodnie? Jaką grillowaną rybę jedzą wakeboardziści? Co najbardziej lubią jeść z grilla wojskowi? W naj...

Czytaj więcej

2019-06-19

Poszukiwacze doskonałych smaków - Damian Kordas i Jagna Niedzielska w trzeciej serii „Widelcem po mapie”

Chcesz zobaczyć swoją ulubioną knajpkę w telewizji? To proste! Daj tylko znać Damianowi i Jagnie. "Widelcem po mapie 3" to kulinarna podróż po Polsce...

Czytaj więcej

Chcesz oglądać Kuchnia+ i ponad 100 innych kanałów? Pakiet Comfort+ za 19,99 zł przez 5 mies. ZAMÓW ONLINE