KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2024-03-11

Lifestylowy marzec w CANAL+ online: JAKUBIAK ROZGRYZA MALTĘ, MICHEL ROUX - SIELSKIE SMAKI FRANCUSKIEJ KUCHNI 2, W OGRÓDKU WARZYWNYM JULIE, GOTUJ TANIEJ Z JAMIEM, DZIEŃ DOBRY, ŚNIADANIE 2

W marcu zapraszamy widzów na wiele wyczekiwanych nowości. W CANAL+ KUCHNIA z Tomaszem Jakubiakiem będziemy odkrywać smaki i wielokulturowe kulinarne d...

Czytaj więcej

2024-02-14

Kulinarny raj na ziemi oczami Tomka Jakubiaka w nowej serii JAKUBIAK ROZGRYZA MALTĘ

Jeden z najsympatyczniejszych polskich kucharzy powraca i tym razem odwiedza Maltę - raj dla fanów owoców morza. Tomek zabierze nas w niesamowitą podr...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA