KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2019-03-12

Kuchnia daleka i bliska - nowe programy Anthony’ego Bourdaina, Jamesa Martina i Mariety Mareckiej w kwietniu w Kuchni+

W kwietniu amatorzy gotowania będą mogli poznać kuchnię odległych zakątków świata, m.in. Urugwaju, Butanu czy Nowej Funlandii – a to za sprawą o...

Czytaj więcej

2019-01-30

Kulinarne SOS w marcu na antenie Kuchni+

W marcu Kuchnia+ przygotowała zestaw programów dla tych, którzy kochają dobre jedzenie, ale nie mają czasu lub brakuje im umiejętności, aby przyrządzi...

Czytaj więcej

Chcesz oglądać Kuchnia+ i ponad 100 innych kanałów? Pakiet Comfort+ za jedyne 39,99 zł/mies.! ZAMÓW ONLINE