2. edycja akcji KUKBUK Poleca

14 marca 2018

Ubiegłoroczna, pierwsza edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony lokalnych producentów oraz rzemieślników. Do redakcji dotarło ponad 450 produktów od ponad stu wytwórców. Certyfikat został przyznany 15 z nich. W tegorocznej edycji pojawiły się dwie nowe kategorie. O wyróżnienie KUKBUK Poleca oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również producenci kosmetyków ekologicznych oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych. Zgłoszenia można przesyłać do 7 maja pocztą tradycyjną lub on-line.

W tym roku nagrody będą wręczane w siedmiu kategoriach: z pola i wody (produkty świeże, nieprzetworzone), ze spiżarni (produkty przetworzone), w płynie z procentami (napoje alkoholowe), w płynie bez procentów (napoje bezalkoholowe), z warsztatu (rzemiosło), dla urody (kosmetyki ekologiczne) oraz za miastem dla relaksu (agroturystyka). Dodatkowo przyznane zostaną nagrody od partnerów akcji KUKBUK Poleca.

Warunkiem zgłoszenia jest nadesłanie do redakcji próbek swoich produktów, a w przypadku gospodarstw agroturystycznych - opisu obiektu z cechami szczególnymi oraz zdjęciami i/lub filmami najwierniej oddającymi jego atmosferę. Jury w składzie: Daria Pawlewska, Oliwia Gede-Niewiadomska, Grzegorz Łapanowski, Anna i Urszula Bieluń, Agata Kiedrowicz, Piotr Więcławski Vienio, David Gaboriaud oraz Agnieszka Saternus wnikliwie je przetestuje i oceni. Autorzy najlepszych produktów i najbardziej przyjaznych miejsc otrzymają roczne wyróżnienie KUKBUK Poleca.

Lokalni producenci oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych chcący zdobyć certyfikat KUKBUK-a mogą wysyłać niezbędne materiały razem z formularzem zgłoszeniowym (do pobrania ze strony www.kukbuk.com.pl/kukbukpoleca) na adres redakcji (ul. Czerniowiecka 4b, Warszawa) z dopiskiem KUKBUK Poleca lub online do 7 maja. Zwycięzców poznamy 25 maja na uroczystej gali finałowej.

Odznaka KUKBUK Poleca to symbol uczciwego produktu, godnego zaufania producenta, przyjaznego miejsca. Wskazuje ludziom tych, od których warto kupować i tych, których warto odwiedzić. O wszystkich wyróżnionych w tegorocznej edycji będzie można przeczytać na www.kukbuk.com.pl oraz w magazynie KUKBUK. Certyfikat zostanie przyznany na rok, co oznacza, że będzie można się nim legitymować do połowy 2019 roku.

Pierwsza edycja pokazała nam, że spektrum jakościowych produktów jest w Polsce naprawdę duże. Trzeba tylko wiedzieć, gdzie i czego szukać. My tę wiedzę chcemy upowszechniać i pokazywać, że można lepiej, smaczniej, zdrowiej, piękniej. I to jest na wyciągnięcie ręki. Na gali finałowej przekonaliśmy się, że za każdym kapitalnym produktem stoi wspaniały człowiek, a najczęściej cała rodzina i jej fascynująca historia. To są ludzie, którzy wkładają w pracę całe swoje serce i to serce czuć i widać w ich produktach - mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

Partnerem akcji KUKBUK Poleca jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.
Więcej informacji oraz regulamin na: www.kukbuk.com.pl/kukbukpoleca.

KUKBUK to wielowymiarowa platforma obejmująca: magazyn kulturalno-kulinarny wydawany w wersji drukowanej i w postaci aplikacji na urządzenia mobilne, zintegrowane kanały social media (facebook.com/kukbuk, instagram.com/kukbuk_official, youtube.com/user/KUKBUKMagazyn), bogatą w autorskie treści stronę internetową www.kukbuk.com.pl oraz e-sklep (sklep.kukbuk.com.pl). Każde ogniwo platformy stanowi połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce związanej z szeroko rozumianą kulturą jedzenia, zjawiskami socjologicznymi, sztuką i dizajnem w świecie kulinariów. Wersja papierowa i mobilna magazynu oprócz sześciu numerów regularnych obejmuje również trzy wydania specjalne: KUKBUK Rodzina, KUKBUK Zima oraz KUKBUK Podróże i Dizajn. Magazyn jest dostępny w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Przez 4 lata istnienia na rynku KUKBUK zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach, m.in. brązowe i srebrne miecze KTR oraz nagrody Izby Wydawców Prasy - GrandFront. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w salonach prasowych: Empik, Inmedio, Relay, Kolporter i Ruch, a także w sklepach dizajnerskich, restauracjach, klubach i salonach spa.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

Ruszyła 3. edycja konkursu „KUKBUK Poleca – odkrywamy dobra lokalne”!

O wyróżnienie „KUKBUK Poleca” oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również prod...

Czytaj więcej

Urban Coffee Marathon

Na mapie wydarzenia znajduje się kilkadziesiąt punktów, które oferują festiwalowe menu będące interpretacja tematu przewodniego –...

Czytaj więcej

Chcesz oglądać Kuchnia+ i ponad 100 innych kanałów? Pakiet Comfort+ za jedyne 39,99 zł/mies.! ZAMÓW ONLINE