Widelcem po mapie

ostatnio na forum >>

Termometr gastronoiczny >

Taki do sprawdzania temp. potraw, zwykle mięs poddawanych obróbce termicznej (zwykle pieczenie)....

kipson, 18.08.2017 | czytaj dalej

Jakie garnki na lata? >

Ja polecam niemieckie garnki ELO. Odkryłam je jak przyjechałam do męża na...

Kami30, 18.08.2017 | czytaj dalej

Śledź pod futrem >

Jak to taki przepis "na bogato", dorzuciłabym tu jeszcze coś chrupiącego, na...

NickyBalboa, 17.08.2017 | czytaj dalej

w sumie tematów: 1946, wpisów: 29726
najnowszy wpis: 18.08.2017 12:28

Mamy 26978 zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli chcesz się wypowiedzieć na naszym forum zarejestruj się w serwisie.

Wasze przepisy

FORUM kuchnia+ Pieczona kaczka

mozaika

28.01.2008 21:52

O ile wiem trzeba pozawijać w cienkie plastry słoniny, bo dzikie jest bardzo chude
;)
Ale nie mam doświadczenia z dziczyzną

b-bar01

15.01.2008 17:16

może ma ktoś przepis na dziką kaczkę lub inny dziki drób ??

mozaika

10.01.2008 19:14

Kaczkę przygotowujemy jak zwykle (sól, pieprz, majeranek)
Nadzienie to ugotowana (nie musi być sypka) kasza gryczana z dodatkiem wątróbek drobiowych, zielonej pietruszki i jajek (no i przypraw, oczywiście :). Pieczemy tak jak kaczkę z jabłkami lub kaczkę z ziemniakami (też polecam, z takiej kaczki najbardziej lubię ziemniaczki)
;)
Smacznego, spróbujcie

Chenia

08.01.2008 20:21

To dawaj przepis mozaika :-)))

mozaika

08.01.2008 20:08

Ja to kaczuszkę lubię najbardziej nadzianą kaszą gryczaną...
Pychotka.
;)

jacek1f

05.01.2008 21:05

ach tak, mozna wepchnąć pomarańcz pociętą, albo jabłko, albo cebulę... ... da troche wilgotności od środka.
:-)

ale mozna i nic:-)

Chenia

05.01.2008 20:50

A wpychać coś w bebechy? U Jamiego była chyba cała pomarańcza. Dzięki Jacku za przepis - jak się w końcu zabiorę do tej kaczki - dam znać co wyjdzie :-)

jacek1f

05.01.2008 16:33

ten jest ok:
z K GW

Kaczka w pomarańczach
Danie wegetariańskie: nie
Autor:
Składniki:
- 1 kaczka
- 7 pomarańczy
- 16 dag masła