Widelcem po mapie

ostatnio na forum >>

Zdrowe koktajle >

Jarmużem ;)

Martaa, 21.08.2017 | czytaj dalej


internet a babcia >

Myślę, że da radę ;)

Martaa, 21.08.2017 | czytaj dalej


Śledź pod futrem >

To musi być naprawdę smaczne. Muszę wypróbować.

olgamala, 21.08.2017 | czytaj dalej

w sumie tematów: 1946, wpisów: 29732
najnowszy wpis: 21.08.2017 09:41

Mamy 26981 zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli chcesz się wypowiedzieć na naszym forum zarejestruj się w serwisie.

Programy kuchni+

FORUM kuchnia+ GLOBE-COOKER 2

więcej >>

donkacper

postów: 26

29.12.2009 17:53

bardzo zabawny prowadzący, ten jego śmiech mnie powala

Maniaczka Orientu

postów: 16

06.06.2009 19:52

facet jest przesmieszny i przemily :) najlepszy byl odcinek o Japonii :D

Ela LISA

postów: 1956

29.05.2009 21:08

Nikt go nie zmusza ,sam je.Na zdrowie. Grunt ,ze mu smakuje.

snoozy

postów: 2419

29.05.2009 12:37

współczuje mu tylko jedzenia czasem takich pskudnych dań

Ela LISA

postów: 1956

29.05.2009 11:50

Facet jest sympatyczny,troche zbyt miekki,ale ok.
Podoba mi sie to ze lubi ludzi.Ja tez czesto jem w domach prywatnych u poznanych sympatycznych osob.Lubie ludzi.On tez.Dobrze sie to oglada.

KATARZYNKA

postów: 760

29.05.2009 10:01

Widzę, że ominęło mnie sporo dobrej zabawy. :-)

snoozy

postów: 2419

29.05.2009 09:45

Odcinek był swietny.Szczególnie jak szli ładnych pare km z tą krową :-)

franticbald

postów: 2

29.05.2009 09:28

Ja najbardziej upodobałam sobie odcinek , w którym zwiedzaliśmy Madagaskar . Niezwykłe miejsce , niezwykłe tradycje , wspaniała kuchnia .

snoozy

postów: 2419

24.05.2009 15:42

Bardzo fajny odcinek był o Indiach.Facet jest symaptyczny i fajnie opowiada

KATARZYNKA

postów: 760

24.05.2009 09:22

Też to widziałam. :-D
Albo jak był u tego hodowcy warzyw, a on do niego mówi, że jest leniem i tylko mu wszystko zjada. :-D

Trafiłam na ten program przypadkiem, ale jak zobaczyłam, że jest o Grecji to oczywiście przykleiłam się do telewizora. :-)))

snoozy

postów: 2419

23.05.2009 19:35

Dawno się tak nie usmiałem ogladając program kulinarny.Fred był dziś w Grecji.Oczywiscie gadał tylko po francusku i w pewnej miejscowości szukał pasterza.Nie wiedział jak po grecku więc zaczął beczec a Pani spytała się czy szuka kozy
:-D Myslałem,ze sie posikam.
Bardzo lubie ten program.