Widelcem po mapie

ostatnio na forum >>

Termometr gastronoiczny >

Taki do sprawdzania temp. potraw, zwykle mięs poddawanych obróbce termicznej (zwykle pieczenie)....

kipson, 18.08.2017 | czytaj dalej


Jakie garnki na lata? >

Ja polecam niemieckie garnki ELO. Odkryłam je jak przyjechałam do męża na...

Kami30, 18.08.2017 | czytaj dalej


Śledź pod futrem >

Jak to taki przepis "na bogato", dorzuciłabym tu jeszcze coś chrupiącego, na...

NickyBalboa, 17.08.2017 | czytaj dalej

w sumie tematów: 1946, wpisów: 29726
najnowszy wpis: 18.08.2017 12:28

Mamy 26978 zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli chcesz się wypowiedzieć na naszym forum zarejestruj się w serwisie.

Programy kuchni+

FORUM kuchnia+ Adam po pracy 2

więcej >>

Kajak

postów: 4

16.05.2014 17:55

Bardzo fajny program to był, ja tam braków u Pana Adama nie widzę. Kolejne serie też były super.

__________________
antyhaczyk.blogspot.com

Kajak

postów: 4

16.05.2014 17:53

Bardzo fajny program to był, ja tam braków u Pana Adama nie widzę. Kolejne serie też były super.

__________________

Praca na wakacje w kuchni

Kajak

postów: 4

16.05.2014 17:50

Bardzo fajny program to był, ja tam braków u Pana Adama nie widzę. Kolejne serie też były super.

__________________
Porady o pracy na wakacje Antyhaczyk
Praca na wakacje w kuchni

RobertoMani

postów: 8

10.05.2011 10:31

Program fajny, dał bym mu nawet 5, ale no własnie widac sprawnośc w krojeniu u Adama i jednoczesne braki, w tak głebokiej patelni piec naleśniki jajo wbijac dwoma rękoma ale to drobiazgi :) Polecam!

Hiheat

postów: 5

08.04.2010 22:00

Witam,

Mój pierwszy pościk i już od razu "pretensjonalny". Nie wie ktoś dlaczego i ew. jak to zmienić, Pan Adam pokazywany jest w drugiej odsłonie tak późno lub tak wcześnie (5:05). Szkoda przegapić odcinki tak nadawane, szczególnie gdy np. kablówkę ma się od niedawna.

Pozdrawiam, fan Pana Adama.

Afrodyta

postów: 3

21.03.2010 16:02

Ma świetne przepisy , wypróbowałam Naleśniki z rybą oraz Tartę z ziemniakami i porą.
Muszę przyznać , że pysznnneeeee!!!!!!! Najfajniesze jest to , kiedy w kuchni robi się szybko i banalnie prosto . Pozdrawiam Pana Adama- SUPER KUCHNIA!!!!!!

Malutka

postów: 16

01.03.2010 02:04

Rzeczywiście! Pan Adam uśmiecha się w sobie - też zwróciłam uwagę na te uśmiechnięte oczy :-) A i pasję widzę doskonale. Ona nie musi wyrażać się tylko w nadmiernej gestykulacji i podskakiwaniu (z całym szacunkiem dla gestykulujących i podskakujących ;) Ja widzę pasję w takim spokojnym niespiesznym delektowaniu się każdą czynnością, tak jakby nie chciało się wyjść z kuchni....

Panie Adamie, niech się Pan nie zmienia! Jest super tak jak jest :-)

A pierogi czekoladowo jagodowe - poezja :-)

donkacper

postów: 26

28.02.2010 14:59

Ela LISA napisała 02.02.2010 17:07:
Wiecie, dostalam od Admina mily list, wyjasniajacy dlaczego usunieto moje posty.
Przyznaje ze nastroszone kolce mi opady,bo list jest sympatyczny. Adminie dziekuje.
A kogo to w ogóle obchodzi i co ma wspólnego z programem ?

Ela LISA

postów: 1956

02.02.2010 17:07

Wiecie, dostalam od Admina mily list, wyjasniajacy dlaczego usunieto moje posty.
Przyznaje ze nastroszone kolce mi opady,bo list jest sympatyczny. Adminie dziekuje.

magnolia

postów: 61

02.02.2010 12:20

Coraz bardziej się do niego przekonuję. Wydaje mi się, że dużo lepiej radzi sobie teraz z prowadzeniem programu. Rozluźnił się :-) Gdybym miała okazję odwiedzić Jego restaurację, na pewno bym wstąpiła.

Ela LISA

postów: 1956

02.02.2010 06:36

No wiecie, usuniecie komus ,12 postow, jest dla mnie zwyklym swinstwem.

edi.pl

postów: 9

31.01.2010 23:58

Adam po pracy,Mammaryla,Po-smak Turcji to są polskie programy, które lubię oglądać na Kuchni.I pana Adama zawsze bronić będę:)Podobał już się mnie w innym programie,na innym kanale.Niektórzy z Was zarzucali mu sztuczność-której ja oczywiście nie widzę-a co powiecie na "Domowego kucharza"?W porównaniu, to sztuczność tam aż zabija:)

IggyPop

postów: 27

31.01.2010 23:10

Oj, aż się boję tu wpisać, żeby nie zostać zaatakowanym.
Ale niech tam. Przyjmę wszystko "na klatę" :)

Jak dla mnie program dobry. Mam nadzieję, że cześć trzecia będzie bardzo dobra.
Pan Adam nie sili się, żeby być kimś innym niż jest. Brak mu luzu? Widać nie każdy musi być luzakiem, cool, ok ok, looz blues, spoko itp.
Przepisy do powtórzenia w domu nawet przez kulinarnego lajkonika {wiem, bo moja żona nawet coś z powodzeniem ugotowała :) }. Tak trzymać.
I gratuluję przepisów z ostatniego numeru Kuchni.

I jeszcze jedno. Niech pan nie zmienia wyglądu. Ja po pracy też chodzę w koszuli, a nie w powyciąganych t-shirtach i dresach. Image a'la Kiepski jest dobry w sitcomie.

caer

postów: 194

31.01.2010 22:18

dzisiaj z przyjemnością obejrzałam odcinek w kótrym Pan Adam robił wątróbke cielęcą z czwórniakime, sałatę z kurkami i roladę. Widac że człowiek wie co robi w kuchni. Nie mota się, nie wykonuje miliona niepotrzebnych ruchów. Jest konkretny szybki i ostateczny:) Pełen profesjonalizm. Co do braku uśmiechu. Hmm. On się uśmiecha:) poważnie. tylko tak wsobnie hehe. Nie wiem jak to opisać ale ma fajne uśmiechnięte spojrzenie. Zadziorne troszku:)
I nie przeszkadza, że mówi o winie i proponuje swój wybór do posiłku. Czas sie wreszcie ogarnąć w temacie. Ciągle jeszcze na pytanie jakie wino sobie Pan/Pani życzy słyszy się: białe albo czerwone... Lista win przeraża a ulubionym winem jest półsłodka Sophia... Także jak dla mnie same pozytywy.

ps. kiedyś zapodał czekoladowe pierogi z jagodami i miętą. Niedobły dla Lulusi niedobły. Nie moge się pozbyć tego widoku a z pierogów to mi tadżin najlepiej wychodzi...

donkacper

postów: 26

31.01.2010 17:00

Rany ..... Przestań już nudzić Ela LISA, tak, wiemy już, że nie lubisz Adama, ile razy można powtarzać to samo? Już się niedobrze robi od czytania twoich postów na jego temat! TAK, ZROZUMIELIŚMY JUŻ, ŻE GO NIE LUBISZ!!! NIE PISZ JUŻ TEGO WIĘCEJ!!!
Ja tam z przyjemnością przy okazji wizyty w Krakowie po raz kolejny Pana Adama odwiedzę i polecam wszystkim.

edi.pl

postów: 9

31.01.2010 11:54

jacek1f napisał 30.01.2010 07:28:
Edi... czy możesz rozwinąć myśl, bo nie łapię?
:-) pozdrawiam
To proste Jacku:)Myślę o tym jak to polska szlachta wspaniale się bawiła,węgrzyny i miody lały się strumieniami,a kraj się rozlatywał.No i w końcu nie było Polski...Nie myśl sobie Jacku że ja mam coś przeciwko alkoholowi, bo wracając do programu Adama-lubię jak przedstawia wina.Czasem mam ochotę na dobre wino a wchodząc do sklepu głupieję bo nie znam się.No i w końcu przy wyborze kieruję się ceną:-)

jacek1f

postów: 2296

30.01.2010 07:28

Edi... czy możesz rozwinąć myśl, bo nie łapię?
:-) pozdrawiam

edi.pl

postów: 9

30.01.2010 01:12

jacek1f napisał 27.01.2010 10:24:
Byliśmy potęga winną - u nas było centrum handlu wegrzynami na Europę!
Znamy dzis co najmniej 32 rodzaje "węgrzyna".

Byliśmy po Francji największym rynkiem dla win "bordowskich", królewskimi nazywanymi.

Małmazji znamy dziś ze źródeł 12 gatunków - określano tak trzeci rodzaj powszechnie używanego rodzaju wina, które płynęło do Polski z Południa.

Gorzałkę pito też chętnie i miody, ale jedynie do XVIII wieku, kiedy to dokonała sie wielka rewolucja w polskiej kuchni w szklanicach i na stołach.

Polecam grudniowy numer Mówią Wieki, pisany przez historyków "kulinarnych" polskich, cały poświęcony CAŁY! kucni Polskiej od średniowiecza do XIX wieku!

////
A ja polecam zastanowić się nad tym jak to nasza ojczyzna na tych węgrzynach i innych uciechach poległa:)

Monaxxx

postów: 7

30.01.2010 01:02

ania7403 napisała 25.01.2010 21:08:
A możesz napisać, jakie wina mają Twoim zdaniem z naszą kuchnią coś wspólnego?
I proszę napisz konkretne przykłady "napuszonej głupoty" Pana Adama.
Skoro tak Ci się nie podoba, nie oglądaj. A z Twoich postów wynika, że oglądasz każdy odcinek. Sama tak napisałaś. Po co się dręczysz?
Skąd w Tobie tyle nienawiści i zgorzknienia?
Myślę Aniu, że ta pani jest zazdrosną, zgorzkniałą i smutną kobietą i tyle. Umie tylko pisać i pisać i pisać. I dowalać i dowalać i dowalać. Sama pewnie nic nie osiągnęła poza zaistnieniem na tym forum.
Już jej kiedyś poradziłam, żeby poprowadziła program kulinarny, który wdarłby się przebojem na listę najlepszych programów kulinarnych wszech czasów, ale chyba nie skorzystała z rady.
Lepiej ciągle zionąć nienawiścią, obrażać pana Adama i umartwiać się oglądając program i człowieka, którego nie znosi.
Wypisywanie tekstów "tępię tego typa", "napuszona głupota", pisanie kłamstw o daniach w jego restauracji jest (nie wstydźmy się napisać prawdy) zwykłym chamstwem, brakiem kultury i obycia.
Jakże łatwo wypisywać brednie posługując się tylko nickiem...
I dziwię się, że admin jeszcze tej paniusi nie zablokował.
Żenada

jacek1f

postów: 2296

27.01.2010 10:24

Byliśmy potęga winną - u nas było centrum handlu wegrzynami na Europę!
Znamy dzis co najmniej 32 rodzaje "węgrzyna".

Byliśmy po Francji największym rynkiem dla win "bordowskich", królewskimi nazywanymi.

Małmazji znamy dziś ze źródeł 12 gatunków - określano tak trzeci rodzaj powszechnie używanego rodzaju wina, które płynęło do Polski z Południa.

Gorzałkę pito też chętnie i miody, ale jedynie do XVIII wieku, kiedy to dokonała sie wielka rewolucja w polskiej kuchni w szklanicach i na stołach.

Polecam grudniowy numer Mówią Wieki, pisany przez historyków "kulinarnych" polskich, cały poświęcony CAŁY! kucni Polskiej od średniowiecza do XIX wieku!

////

Ela LISA

postów: 1956

26.01.2010 08:49

Przepraszam bardzo, pomylilam sie, bedzie Adam 4.
Adam po pracy
Adam po pracy 2
Adam na lato
Teraz ma byc: Adam na zime.

Ela LISA

postów: 1956

26.01.2010 08:44

Aniu 7403. W naszej kuchni,jezeli pijano wina, byly to Wegrzyny,wina wegierskie ( Tokaj)
oczywiscie tez roznego rodzaju, miody i nalewki domowe.Wina raczej domowe.Z tego slynelismy.Sama pomysl czy okowita lub Wegrzyn stary, nie wpadly Ci kiedys w ucho?
A co o nienawisci i zgoszknienia, to daruj sobie takie uwagi, bo wypowiadam sie negatywnie tylko o Adamie, a pod Twoim adresem, ani nikogo innego z forum, tak jak Ty, takich uwag nie kieruje.Pomysl,sama, czy robiac grila u nas, podajesz do wszystkiego np Chilijskie wina ,francuskie,itd, czy np piwo, ktore u nas robiono nawet w czasach slowianskich? Jak kuchnia Polska, to polska, jak po pracy, to na luzie. Adam , do kazdego obiadu, proponuje dwa rodzaje wina. Tez tak w domu szpanujesz?
Czy potrafisz sama sie nad tym zastanowic? Odcinki obejrzalam, bo bylam ciekawa, co pokaze w pierwszej serii.Pomimo negatywnych komentarzy na forum, poczytaj sobie wczesniejsze rozmowy z forum,(od pierwszej serii) Zrobil druga, popelniajac te same bledy.Teraz bedzie trzecia.

Chief_Botta

postów: 16

25.01.2010 13:42

Oceniamy oceniamy oceniamy...a jakbyscie wy zostali postawieni przed kamera i mieli za zadanie dogodzic wszystkim i kulinarnie i wizerunko he ?

ZApamietajcie sobie ze dobry kuchraz to nie tylko wspaniała kuchnia ale tez baaardzo dobra organizacja pracy, dobra praca w zespole..

bigmaciek

postów: 114

25.01.2010 00:09

Ela LISA napisała 23.01.2010 19:19:
Nie moge sie identyfikowac z kucharzami ktorych lubie ,- a szkoda.
Nie obrazam nikogo, a co kultury, to mysle ze nie jest ze mna tak zle. Przyznaje ze nie lubie Adama, nie jest to jednak nienawsc, bo nie istnieja osoby, o ktorych moglbym cos takiego powiedziec. Facet pcha sie na afisz, a nigdy nie wyjdzie, poza to, co juz pokazal. Nie zdobedzie slawy. Nie ma na to szans.
I z tym jest problem jak widzę. Sprawia Ci to zadowolenie że facet polegnie. Bo inaczej "kość Ci w gardle stanie". To może się udławisz jak Ci powiem że program jest wynikiem sukcesu knajpy a nie odwrotnie jak to często ma miejsce. Pan Adam nie reklamuje Ancory (choć podtekst jest co zrozumiałe) jak np Przykaza. Czy o Schellerze powiesz to samo? W końcu też facet pcha się na afisz - reklamy sieci Megapunkt, nozy Kai, swojej Akademii itd. Nie mówiąc o tym że nie wiadomo po co ma te charakterystyczne wąsy. A był nauczycielem Adama.

IzaBella

postów: 17

24.01.2010 08:08

jesli ktos nie lubi Adama to ...polubi)) Dzisiaj KUCHNIA TV serwuje "Adama po pracy 2" dwa razy))Tak,tak...to sie nazywa dobry PR))
Serwowac danie az do zmeczenia ostatniego konsumenta, smacznego.

snoozy

postów: 2419

23.01.2010 20:01

mimblunia napisała 23.01.2010 16:53:
A ja sie z Horsem zgadzam... Żeby oceniać innych, najpierw samemu nalezy się wykazać.... chociażby odrobiną kultury....
No to chyba sama sobie przeczysz.Popieranie kogoś kto właśnie pokazał,że tej kultury nie ma za grosz a jednoczesnie prosisz o wykazanie się kulturą u innych.
Nie rozumiem dlaczego nie można miec swojego zdania nt programu chociażby Adam po Pracy.Czy to jest ktoś święty?

mimblunia

postów: 1

23.01.2010 16:53

A ja sie z Horsem zgadzam... Żeby oceniać innych, najpierw samemu nalezy się wykazać.... chociażby odrobiną kultury....

leo

postów: 29

23.01.2010 13:50

...Ela lubi tylko tych prowadzących z którymi może się bezpośrednio identyfikować ;)

snoozy

postów: 2419

23.01.2010 12:35

I następny wpis Horsa zgłoszony do usunięcia :-)

Hors Dewre

postów: 30

23.01.2010 11:39

Istotnie wyraziłem sie dosc emocjonalnie. Niemniej jednak obsesja nienawisci eli lisy do Chrzastowskiego jest powaznie niezdrowa.

Ela LISA

postów: 1956

23.01.2010 11:31

Dziekuje. Nie mysle inaczej. Po prostu tak, jak pewna grupka osob z forum.Mysle ze nie jestem odosobniona ze swoimi opiniami, i niektorym one odpowiadaja , bo myslimy podobnie.

IzaBella

postów: 17

23.01.2010 09:37

Do Horsa Dewre-
beznadziejny, napastliwy wpis-wlasciwie nie zasluguje na zaden komentarz. Niemniej, prosba do autora aby wiecej podobnych pomyj nie wylewal na forum. Obrazanie inaczej myslacych do niczego nie prowadzi.

leo

postów: 29

23.01.2010 08:46

Hors- trochę ostro pojechałeś...
Ale Ela powinna przemyśleć.

Ela LISA

postów: 1956

17.01.2010 22:13

Teraz to mi Adam , nawet koscia w gardle nie stanie, tylko sie zwyczajnie udlawie.
Ile mozna ? Nikt z tego faceta, nie zrobi Jamiego Olivera, ani Ricka Steina.Adam im do piet nie dorasta.

snoozy

postów: 2419

17.01.2010 21:21

Pociesze Was dziewczyny,ze w najnowszym biuletynie Cyfry+ jaki dostałem jest Adam po Pracy 3 już w lutym.Czyżby szykowała nam się opera mydlana?

Ela LISA

postów: 1956

17.01.2010 10:18

IzaBello, dobrze ze ktos, tez to na to zwrocil uwage.Dziekuje :-))

IzaBella

postów: 17

16.01.2010 14:39

"Zdecydowanie na nie.Drugiego Adama po pray, ledwie moge zniesc.Koscia w gardle mi staje. Najgosze jest to, ze w programach o gotowaniu, czy spotkaniach, w ktorych biora udzial kucharze.Pan Adam, przez komentatora, jest niesamowicie wychwalany.Podobno, jest on wprost uwielbiany przez telewidzow TV KUCHNI, w rankingach jest numerem 1, jego program podobno, bije na glowe wszystkie inne programy.To jest niesmaczne. Czy ten czlowiek nie ma troche przyzwoitosci i zdrowego rozsadku, zeby wiedziec, ze nie jest zadnym cudem. Widzowie TV KUCHNI, dlaczego pozwalacie robic sobie wode z mozgu.Czy nie znacie lepszych programow.
Po tych komentarzach na wizji,bylo mi dlugo mdlo"-pisze ElaLiza

zgadzam sie calkowicie z zaprezentowana opinia-mam wrazenie, ze facet jest "na sile"lansowany (czyzby AMICA?).Liczba ochow i achow komentatora KUCHNI TV az nienaturalna.

IzaBella

postów: 17

16.01.2010 14:26

"jesienny" Adam po pracy w srodku zimy jest niestrawny- program (programik?) taki sobie...

pietja11

postów: 4

08.01.2010 17:03

jeżeli pan Adam jest nudny to co powiedzieć o tej parce z Atelier smaku...?(sic!)

Chief_Botta

postów: 16

04.01.2010 12:16

Pan Adam jak dla mnie ok !
Przepisy ktore mozna serwowac w domu...lecz rodem z restauracji
:)

marghe

postów: 356

04.01.2010 11:11

Ela LISA napisała 31.12.2009 20:16:
Zastanawioam sie tez Marghe, dlaczego zawsze tak bardzo interesujesz sie moim zdaniem, i moimi opiniami.? Dlaczego tez, zawsze starasz sie w jakis sposob, mnie ugryzc? Sprawia Ci o przyjemnosc?
Forum jest dyskusyjne..
A zazwyczaj lubię dyskutowac z osobami, z ktorych opiniami nie zawsze mi po drodze.

gulasz

postów: 17

01.01.2010 14:42

A ja lubię Adama. Jest trochę drażniący, ale wszystko spokojnie wyjaśnia, potrawy są odpowiednie jak na nasze warunki tzn można dostać składniki do nich, no i ma taką czarodziejską czerwoną maszynę o której marzę :D

Ela LISA

postów: 1956

31.12.2009 20:16

Tak .Podoba mi sie Maryla. Jest zwyczajna mila osoba, a nie szefem kuchni i wlascicielem restauracji . Dlatego, moze zwyczajnie, tak jak pani z kiosku ruchu, ugotowac obiad. Co prawdziwie robi.
Spokojna jest z natury.Taki charakter.Gotuje na codzien , co widac. Jest tez, o cale niebo, lepsza od byle jakiego, ciapowatego Adama.
Zastanawioam sie tez Marghe, dlaczego zawsze tak bardzo interesujesz sie moim zdaniem, i moimi opiniami.? Dlaczego tez, zawsze starasz sie w jakis sposob, mnie ugryzc? Sprawia Ci o przyjemnosc?

marghe

postów: 356

29.12.2009 17:45

Ela LISA napisała 15.12.2009 08:30:
Taki mniumek bez wyrazu. Tez lubie ludzi, ktorzy pokazuja jakies emocje i siebie.
Facet jest mdly. Dlatego go tepie, i nie lubie.Gotuje najwyrazniej dlatego,ze musi.
Nie widac w nim pasji.Nie sprawia mu to przyjemnosci.Po co takiego typa ciagle pokazywac ? Koszmar.
Dobrze pamiętam, że podoba Ci się Mammaryla?
Ona ma zdecydowanie mniej pasji od p. Adama..

donkacper

postów: 26

29.12.2009 17:42

Może po prostu nie oglądaj. Mi się podoba program bo Pan Adam podaje ciekawe, proste i smaczne przepisy, reszta mniej mnie interesuje. Ale i tak wolę lekko ponurego Adama od podskakujących pajaców w stylu Ł'apetytu.

anka~

postów: 7

14.12.2009 09:58

jest trochę sztywny.ja lubię szalonych kucharzy,którzy maja temperament a on jest jakiś nijaki w tym swoim sposobie bycia.ale przepisy czasem ma ciekawe.

magnolia

postów: 61

10.12.2009 18:16

Nie jesteś ;) Też za nim nie przepadam, ale niektóre przepisy są ciekawe. Nie podoba mi się jego sposób bycia. W ogóle wygląda na mało pewnego siebie za kamerą...

Ela LISA

postów: 1956

03.12.2009 12:32

Omijam jak moge. Czsami tylko cos o ty slysze, czy cos takiego widze, i robi mi sie mdlo. Mysle tez, ze nie jestem na szczescie wyjatkiem.

jacek1f

postów: 2296

03.12.2009 12:22

Elu, to nie oglądaj! Nie męcz się, nie przeżywaj tak strasznie!
Nic nie poradzisz, że jesteś wyjątkiem i tylko Tobie nie pasuje Adam.
Po co sie katujesz oglądaniem, omijaj.

Ela LISA

postów: 1956

03.12.2009 11:21

Zdecydowanie na nie.Drugiego Adama po pray, ledwie moge zniesc.Koscia w gardle mi staje. Najgosze jest to, ze w programach o gotowaniu, czy spotkaniach, w ktorych biora udzial kucharze.Pan Adam, przez komentatora, jest niesamowicie wychwalany.Podobno, jest on wprost uwielbiany przez telewidzow TV KUCHNI, w rankingach jest numerem 1, jego program podobno, bije na glowe wszystkie inne programy.To jest niesmaczne. Czy ten czlowiek nie ma troche przyzwoitosci i zdrowego rozsadku, zeby wiedziec, ze nie jest zadnym cudem. Widzowie TV KUCHNI, dlaczego pozwalacie robic sobie wode z mozgu.Czy nie znacie lepszych programow.
Po tych komentarzach na wizji,bylo mi dlugo mdlo.

pietja11

postów: 4

24.11.2009 14:30

no właśnie był super dojrzały, az sam się zdziwiłem. Też pomyśleliśmy z żoną o pomarańczach. Z grejpfrutem pewnie zawsze będzie gorzkawa. Dzięki za pomoc. :-)

migotka333

postów: 1184

23.11.2009 18:03

może grejpfrut był niedojrzały ? trudno trafić na dobrego :-)
a pewnie i tak z dodatkiem soku grapefruitowego pewnie będzie lekko gorzkawa.

następnym razem spróbuj z pomarańczą, właśnie się zaczyna sezon u nas na cytrusy

pietja11

postów: 4

23.11.2009 17:34

spróbowałem najnowszego przepisu pana Adam-fasolka szparagowa z grejpfrutem. Strasznie gorzka. Nie dało się tego jeść. Może zrobiłem coś nie tak...? A może to ma takie właśnie być...?

pionierka

postów: 1

21.11.2009 18:14

Panie Adamie,
Dawno temu, kiedy jeszcze szefował Pan w restauracji hotelu Rialto, uratował mnie Pan gęsimi wątróbkami, których nie sposób było kupić w Warszawie. Przy okazji podzielił się Pan swoim przepisem na pasztet z tychże. Dziś jest to moja ekstra specjalność. Czasem zamiast porto do marynowania dodaje tokaj, pasuje też świetnie! Jako myśliwa, czekam na przepisy z dziczyzny. Pozdrawiam serdecznie!!

aagata

postów: 62

20.11.2009 13:02

Panie Adamie, proszę się czasem uśmiechnąć! Choć raz na odcinek...

mag

postów: 17

18.11.2009 14:32

Lubię ten program. Obejrzałam 1 serię, kilka przepisów wypróbowałam i nie poległam :) Ale 2 serii nie daję rady oglądać - przez muzykę w tle! Poprzednio albo jej nie było, albo była inna, bo w ogóle nie zanotowałam czegoś takiego. Teraz przełączam - z żalem...Ale niestety od słingującego dżezu czy-co-to-jest podskakują mi wszystkie plomby w zębach....

Bartek Grzywacz

postów: 29

14.11.2009 08:53

A mnie Pan Adam nie przekonuje i nie lubie tego programu.

snoozy

postów: 2419

23.10.2009 09:35

Będzie.Zajrzyj do programu na listopad.

Dzidka

postów: 33

22.10.2009 22:41

snoozy napisał 22.10.2009 15:48:
Ciekawe czy Jesienne Atelier Smaku też będzie lepsze od tego co było w wakacje
Nie... Czy to znaczy że będzie ciąg dalszy....?

snoozy

postów: 2419

22.10.2009 15:48

Choc pierwsza seria nie przypadła mi do gustu to druga jest o niebo lepsza.Pan Adam jest w swoim żywiole i fajniej się go ogląda.Tak trzymac
Ciekawe czy Jesienne Atelier Smaku też będzie lepsze od tego co było w wakacje

Dzidka

postów: 33

21.10.2009 23:12

Jest lepiej - Adam nieco się wyluzował, zaczął się uśmiechać co poprawiło klimat programu. Podobał mi się przepis na zupę z papryki z bryndzą - zdecydowanie do zrobienia.

Treska

postów: 161

21.10.2009 12:58

No lubię go i już :)

Zwróciliście uwagę, że gdy pierwsza seria była krytykowana z powodu ciemności w kuchni pana Adama, to teraz dodali mu światła ?

Chociaż mnie podobało się i wtedy. Nastrój był :)))

jacek1f

postów: 2296

20.10.2009 13:44

porpawił sie znacznie z luzem i szybkościa reakcji.
Nie przekombinowane, a lepsze jednak od jedynki.

Bardzo dobrze!

BeeJay

postów: 51

18.10.2009 00:19

No to super. Lubię przepisy i styl prowadzenia pana Adama. Czekam na start. :)

czarna

postów: 1

17.10.2009 08:26

Bardzo dobry program

jacek1f

postów: 2296

12.10.2009 14:36

nooo:-))

Ja sie cieszę....

migotka333

postów: 1184

12.10.2009 11:35

No to się nasza ElaLisa ucieszy... będzie druga część Adama z winami w tle
:-)