Widelcem po mapie

Aktualności kuchni+

Warszawa, 06.10.2017

Rewolucja wraca do kuchni. „Zielona rewolucja Marty Dymek 5” premierowo w Kuchni+
Czy swojska brukselka może stać się tajskim przysmakiem? W kuchni Marty ...

Warszawa, 25.09.2017

Wybierz się w podróż po smakach jesieni z Kuchnią+
Jesienią w Kuchni+ zagoszczą smaki i aromaty z najróżniejszych zakątków świata. ...

Warszawa, 14.03.2017

Wiosenny powiew inspiracji w Kuchni+, Domo+ i Planete+
Produkcje własne Kuchni+, Domo+ i Planete+ całkowicie odmienią tegoroczną wiosnę. Nową ...

Warszawa, 14.02.2017

Niecodzienne obiady na co dzień w drugim sezonie „365 obiadów Mariety Mareckiej”
Frittata z tego, co znajdziemy w lodówce, sorbet ananasowy z szampanem ...

Warszawa, 27.01.2017

Weź udział w konkursie i wystąp w hicie Kuchni+ „Zielona rewolucja Marty Dymek”
Marta Dymek, autorka popularnego bloga Jadłonomia, poszukuje 12 gości specjalnych do ...

Warszawa, 09.11.2016

Kuchnia+ celebruje 10. urodziny i zwraca uwagę na problem marnowania jedzenia
Przedstawiciele świata kulinariów, mody, filmu, muzyki, sportu i mediów licznie przybyli ...

Aktualności kulinarne

12 marca 2015

Badanie stylów odżywiania Polek

Weź udział w badaniu i pobierz piękny e-book "Śliwka kalifornijska na 16 sposobów"! E-book zawierający 16 autorskich i pięknie sfotografowanych przepisów polskich blogerek kulinarnych otrzymają bezpłatnie uczestniczki badania pt.: "Style odżywiania wśród Polek". Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy wypełnić prostą ankietę online, dostępną pod linkiem: http://goo.gl/LnS28q. Inicjatywa potrwa tylko do 19-go marca br. Kuchnia+ jest patronem medialnym akcji.

Premierowa edycja
Badanie pt. "Style odżywiania wśród Polek" jest całkowicie anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut. Internautki, które wezmą w nim udział, jako nagrodę za poświęcony czas otrzymają możliwość pobrania premierowej edycji e-booka, składającego się z 16 oryginalnych przepisów i wysmakowanych zdjęć autorstwa 8 polskich blogerek kulinarnych.

E-book pt. "Śliwka kalifornijska na 16 sposobów" jest unikalnym zbiorem dotąd nie publikowanych przepisów. Zróżnicowany charakter przedstawionych potraw sprawi, że każdy znajdzie w nim coś smakowitego dla siebie. W menu między innymi - energetyczne sałatki, wykwintne dania główne oraz zaskakujące desery. Każdy przepis w e-booku opatrzony jest apetyczną fotografią prezentowanej potrawy.

Kulinarne grono autorek
W gronie autorek e-booka znajdują się: Katarzyna Marciniewicz - Chillibite.pl, Magdalena Gendźwiłł - Crust and Dust, Ewelina Majdak - Around the Kitchen Table, Dota Szymborska - On Egin Eta Topa, Edyta Kusińska - Madame Edith, Elena Monin - Cook & Bake with me, Katarzyna Karus-Wysocka - Cook it Lean oraz Marieta Marecka, prowadząca program kulinarny "ABC GOTOWANIA" na kanale Kuchnia+ i blogerka - W Kuchni bez Dubli.

Przyjaciółka z Kalifornii
Badanie prowadzone jest przez wyspecjalizowaną firmę badawczą IQS na zlecenie California Prune Board, a jego celem jest weryfikacja wiedzy Polek na temat zdrowego odżywiania oraz wyróżnienie i opisanie podstawowych stylów odżywiania wśród polskich kobiet. Wyniki badania zostaną opublikowane w postaci raportu z komentarzami ekspertów. Inicjatywa prowadzona jest w ramach kampanii informacyjnej "Przyjaciółka z Kalifornii".

Link do badania z możliwością pobrania e-booka: http://goo.gl/LnS28q

Kontakt dla prasy: Michał Kopera | [email protected] |+48 666 309 812
Kamila Wardyn | [email protected] | +48 608 637 193
Social media: Facebook: facebook.com/sliwkikalifornijskie
Instagram: Instagram.com/sliwki_kalifornijskie
Biuro Prasowe: http://sliwkikalifornijskie.prowly.com/

O California Prune Board
California Prune Board reprezentuje całą branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z prawie 900 plantatorów śliwek oraz 25 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym na świecie producentem śliwek suszonych, słynących z najwyższej jakości. Jakość ta jest rezultatem skrupulatnego procesu produkcji oraz kontroli jakości. Produkt klasy premium z Kalifornii dostarczany jest do 70 krajów na całym świecie, a region odpowiada za 60 proc. dostaw na świecie i 99 proc. dostaw w USA.
Europejski oddział California Prune Board zlokalizowany w Wielkiej Brytanii odpowiada za rozwój rynku, reklamę, public relations, promocję sprzedaży, inicjatywy edukacyjne oraz badania rynkowe i żywieniowe. California Prune Board od ponad 25 lat działa w Europie na rzecz podniesienia świadomości na temat śliwek kalifornijskich jako zdrowego i pożywnego produktu wysokiej jakości, o różnorodnych właściwościach kulinarnych. Więcej informacji: http://www.californiaprunes.pl/
"Przyjaciółka z Kalifornii" - informacje dotyczące kampanii "Przyjaciółka z Kalifornii" to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna ?Przyjaciółka z Kalifornii? obejmie szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.

powrót